.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امنيت لازمه توسعه اقتصادي،اجتماعي وفرهنگي جامعه

دکتر"ربيع فلاح" استاندار مازندران در ديدار فرماندهان و مسئولان انتظامي استان با اشاره به نقش امنيت در توسعه همه جانبه کشور، امنيت را لازمه توسعه اقتصادي ، اجتماعي و فرهنگي دانست .

به گزارش پايگاه اطلاع رساني پليس، دکتر"ربيع فلاح" استاندارمازندران درديار سردار" جعفري نسب" فرمانده انتظامي استان مازندران و ديگر مسئولان اين فرماندهي ضمن خيرمقدم ازاقدامات و فعاليت هاي خوب فرماندهي انتظامي استان در راستاي برقراري نظم وامنيت دراستان قدرداني کرد.


وي با اشاره به نقش امنيت درتوسعه کشور افزود: امنيت لازمه توسعه اقتصادي،اجتماعي، فرهنگي و سياسي جامعه است و همگان بايد در راستاي برقراري نظم وامنيت پليس را ياري کنند.


استاندار مازندران با تاکيد بر حمايت و پشتيباني استانداري از اقدامات و فعاليت هاي نيروي انتظامي در راستاي توسعه نظم وامنيت دراستان، عنوان داشت: با توجه به ورود بيش از 48 ميليون مسافر از ابتداي سال به استان نياز به مديريت دارد.


استاندار مازندران با تاکيد بر توسعه صنعت گردشگري در استان با توجه به قابليت ها و جاذبه هاي تفريحي و توريستي استان به نقش نيروي انتظامي در اين ارتباط اشاره کرد و افزود: نيروي انتظامي در برقراري نظم و امنيت در مناطق تفريحي و توريستي با اقتدار عمل کند.

گفتني است، در پايان اين نشست طرفين بر گسترش زمينه هاي تعامل و همکاري در بخش هاي مختلف تاکيد کردند.




ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.203 seconds.